Politica de livrare si retur

Cum se poate returna un articol?

Nu sunteti complet satisfacut sau ati comandat dimensiunea/culoarea gresita? Puteti returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura, deteriorare sau murdarie, cu etichetele originale atasate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati. Returul se anunta in prealabil, doar in scris, in maxim 24 ore de la receptia coletului, pe adresa de email office@miyoko.ro. Va rugam sa mentionati numele pe care s-a facut comanda si adresa de livrare, precum si denumirea produselor care se doresc a fi returnate.

Iti recomandam sa incluzi numarul comenzii (ID-ul comenzii) sau numarul facturii, precum si numarul contului bancar (precizand si numele titularului) catre care urmeaza sa se efectueze rambursarea. Conform legii, este nevoie de o declaratie clara a retragerii tale din contractul de achizitie in cauza.

Plata transportului de retur al produselor cade in sarcina clientului. In cazul in care se trimite coletul cu plata la noi, acesta va fi refuzat.
Dupa receptionarea coletului supus returului si constatarea indeplinirii conditiilor de returnare S.C. ANADIL COMTEX S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 15 de zile de la data primirii returului, exceptand costurile legate de transport.

METODE DE LIVRARE SI COST

Optiunile de expediere pot varia in functie de adresa de livrare, ora la care ati efectuat cumparatura si disponibilitatea articolelor.

Livrare la domiciliu pe teritoriul Romaniei:
• Livrare standard prin curier 19 lei.
Termenul de livrare estimat pentru livrarea produsele va oscila intre 1-5 zile lucratoare, in functie de adresa de livrare.

© Copyright miyoko.ro. Toate drepturile rezervate. Powered by webinspire.ro

usercartphone-handset linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram